تابلو فرش قرآنی آیه و ان یکاد

تبدیل عکس فرزندان به تابلو فرش

تابلو فرش ماشینی و‌ چاپ شده قرآنی آیه و ان یکاد

تابلو فرش و ان یکاداندازه فرش 50 در 70 سانتیمتر
تصویر بر روی فرش سفید چاپ شده است. ‌
از نظر ثبات به گونه ای است که حتی در صورت لزوم قابلیّت شستشو با آب ساده بدون مواد را هم دارد.
این فرش بدون قاب می باشد.
ارسال در کرج با اسنپ به درب منزل شما که البته هزینه ارسال با اسنپ بر عهده خریدار است

جهت سفارش می توانید به شماره ۰۹۲۱۳۲۰۷۴۰۲ در ایتا ، روبیکا و یا واتساپ پیام بدهید و یا درصورت لزوم تماس بگیرید  تا پس از سفارش به آدرس شما ارسال گردد.

کلیپی از تابلو فرش ماشینی آیه و ان یکاد

بسم الله الرحمن الرحیم 

وَإِن یکادُ الَّذِینَ کفَرُ‌وا لَیزْلِقُونَک بِأَبْصَارِ‌هِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّکرَ‌ وَیقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکرٌ‌ لِّلْعَالَمِینَ
و آنان که کافر شدند، چون قرآن را شنیدند چیزی نمانده بود که تو را چشم بزنند، و می‌گفتند: «او واقعاً دیوانه‌ای است.» و حال آنکه [قرآن‌] جز تذکاری برای جهانیان نیست.

آیه وَ اِن یَکاد یا آیه چشم‌زخم (قلم: ۵۱-۵۲) به آسیب رساندن کافران ازطریق چشم‌ زخم به پیامبر(ص) پس از شنیدن قرآن اشاره دارد.

نزول این آیه را درباره خشم کفار از شنیدن آیات قرآن و نگاه غضب‌آلود آنان به پیامبر به قصد آسیب زدن به او دانسته‌اند.

وإن یکاد، از پُرکاربردترین آیات قرآنی در زندگی مردم ایران قرار دارد. بسیاری از مردم این آیه را به‌عنوان محافظی در برابر چشم‌زخم استفاده می‌کنند. و به منظور دور کردن چشم‌زخم بر سر در خانه‌ها، نصب می‌گردد. استفاده از آیه وان یکاد به عنوان کتیبه تزیینی برای سر در ورودی منزل رواج دارد و در میان کتبیه‌های سردرهای منازل، آیه «وان یکاد» بیشترین آمار را به خود اختصاص داده است. محمدی، رجبی، «بررسی کتبیه‌ها»، ص۱۹-۲۸

 

منبع:    https://fa.wikishia.net/